Bloggparty bidrag

Ja nu är denna partyperioden över.
Imorgon startar period nr 2 med helt nya utmaningar.
Här tänkte jag slänga upp alla snygga bidrag som jag fått in av
alla som scrappat efter min skiss. Tack alla som medverkat.
Vinnare utses mkt snart =D.

Enjoy:

Bi:                     Alexandra Lindgren:       Eva Andersson:
     

Teamjes:                            Lina:                                   Sofia85
   

Ellen:                                  Carina:                               Maxell:
   

Lillblomman:                     MissMian:                         Annette:
  

Kicken:                                Linaliten:                           ScräpEmma:
   

Scrapparlotta:                  Tinto:                                    Bling:
    


Ojojoj, Hela 18 st bidrag har jag fått in!! Wow!!!
Om jag har glömt lägga upp ngn, eller om jag råkat skriva fel namn
så snälla hör av er.

Bra jobbat tjejer!! Ni är såååå duktiga!!! *Stor eloge*

"Ses" snart igen här... ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback