Rörd till tårar!

Tack jätte jätte söta o rara Millan för den fina awarden jag fått av dig!!
You made my day!

Nu skall jag välja ut 10 personer som inspirerar mig jättemycket.




You make my day award!
Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and
inspiration and make you feel happy about blogland.
Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on.
Beware you may get the award several times."´

Här är mina 10 utvalda tjejer (utan inbördes ordning) som verkligen ger mig tonvist med inspiration och glädje:

AnnaB
Yvonne
HelenaK
Linda/Linxen
Smulan
Ellison
Emmla
Fialoppan
Hedda
Leamon

Sådär, det var inte det lättaste att bara välja ut 10 stycken. *puh*

Kommentarer
Postat av: hedvig

Men ååh, tack så mycket, vad du är gullig!

(embed-koden finns i en liten ruta bredvid filmen)

Postat av: EmmLa

MEN VA GLAD jag blev av din award, Carola!! TACK! :) Du inspirerar mig massor också, för dina LO känns så äkta och ärliga liksom fulla med liv. Hoppas du mår bättre, iaf så bra som "du kan". Tänker på dig! Kram Emma

2008-01-17 @ 20:03:17
URL: http://emmlisen.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Hej! Så himla snällt...! Tusen tack!

2008-01-22 @ 20:47:41
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback