Från träffen

När jag var i sthlm så var jag på träff i väster haninge hos Charlotte på scrapbox.
Det var sååå roligt.
Och alla brudarna sååå trevliga & snälla *love*.  Tack för att ni ville träffa oss.
Men tyvärr var min stressiga syrra med o hon hade en miljard saker inplanerat
just den måndan, så det vart bara 4 timmar pyssel för mig.
Men jag är tacksam o glad att hon följde med trots allt.
Och inte hann jag shoppa ordentligt heller. *fniss*.

En lo hann jag göra klart. Sen vette 17 vad jag gjorde övriga tiden!? ;o)


Kommentarer
Postat av: Linda

Den här var riktigt läcker, cool och med häftiga färger :)

Postat av: Karin

Super-härlig layout!! Gillar färgerna och katten är ju så söt!

2008-08-13 @ 20:41:56
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Tinto

Aaaaaaaaaaaaaawwww så sött! Finns det nåt mysigare än sovande missepissar? Jag tror inte det!

2008-08-22 @ 09:38:00
URL: http://stirredreality.com/tinto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback