För vidare en blogg

Är inte helt hundra på hur det går till.
Men vi provar :

jag har hittat en liten grej av
Helena Påhlsson... grejen var att kommentera hennes blogg och föra detta vidare....

Den enda haken var att man skulle föra det vidare vilket jag gör nu, alltså de 3 första som kommenterar här och har en blogg så de kan föra det vidare, vinner en liten gåva av mig som kommer innan jul..

Du som besöker min blogg, ska alltså länka tillbaka till mig & klistra in detta inlägg på din sida för att få kommentarer o hitta till nya bloggar.

(Har jag fattat rätt Linda & Helena?)

Kommentarer
Postat av: påhlsson helena

jag tror att det är rätt... snygga LO du gjort !!

Postat av: cassie

ja men man kör väll på detta då! haha låter spännande.

2008-02-15 @ 15:27:25
URL: http://cassiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback