Titta hon skapar!!

Japp jag har scrappat...dock e de ett tag sen som jag gjort just dessa. Men nya är på väg . Håll till godo med de här så länge:


image134
Älskar starka färger, å här e ett resultat av experimenterandet. En enkel men läcker lo enl mig.

image135
Inspiration hittad på
Swescrap. Älskar den här lo'n =).

image136
Den här tänkte jag tävla med hos magdas tidigare i sommras. Men jag hann glömma bort den.

Canvastavlor:

Här kommer 2 canvaser som jag gjort. De hänger redan på väggen.
Och jag ville visa närbil på dem, så de ser ut som vanliga lo's.
Men jag lovar att de inte är det. Ska lägga upp ett foto på dem sen när alla e klara.

image137
Lilla ängeln Veronica <3

image138
 Å lillprinsen Ozzy =).

Det var allt för den här gången. Risa & rosa mig gärna ;*)

Kommentarer
Postat av: Emelie Solli (fruSolli)

jttesnyggt! svårt att säga något annat ju! =)

2007-08-01 @ 05:02:05
Postat av: Millan

Så läckra! Jag funderar också på att testa att scrappa på canvas...

Postat av: Sofia aka skberg74

Härliga layouter gillar den färgstarka LOn massor

2007-08-01 @ 15:07:23
URL: http://[email protected]
Postat av: favvismaria

Så mkt fint här e!

2007-08-13 @ 19:33:10
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback