Scrapflow

Japp, jag känner att jag är på väg in i en sån nu. HÄRLIGT!
Mycket bättre än en scrapblock iaf.
Igår kväll var jag med på J4K onlinecrop, och gjorde ett kort till att börja med. Sen har jag påbörjat en Lo, om vänskap. Ska ladda upp dem här sen.
Dessutom har jag en annan Lo som jag ska in i min BOM, när den e klar.
Mest journaling kvar på den.
Bokmärkena till swappen ska jag försöka hinna posta ikväll. Borde ha gjort de redan ihelg, men med minus 33 nere vid konsum (där vart brevlådan finns), så vägra jag gå posta dem, nu när jag e förskyld.
Har fasiken fått lock för ena örat nu också *morr*. Envis förkylning som inte vill ge med sig =(.

Nu har scrappiz en kortutmaning, med doodling. Så den vill jag också ge mig i kast med.
Jag som inte brukar vara med på utmaningar...
Men jag vill ju börja vara det! Väntar också på att min mentor AnnaG ska komma med en utmaning till sina adepter. Det ska bli spännande.

Time for lunch now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback