5 Knepiga saker

Jag har blitt utmanad av LindaT via hennes blogg.
Here we go then:

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

1. Jag har det ofta rörigt runtomkring mig, men att locket på snusdosan ligger rätt väg e viktigt.
    Man ska kunna se hela etiketten, fast den e uppsprättad.

2. Jag lämnar alltid kvar dricka i flaskan om jag druckit direkt ur den. Tycker "slatten" e äcklig.

3. Jag kan inte vara barfota om jag har torra fötter. Sover t.o.m i sockar.

4. Tycker inte om när andra bestämmer musik i bilen. Och orkar inte alltid höra färdigt en hel låt.

5. Rensar öronen fööör ofta.

Jg utmanar: EmmaP, Malinduv, Pollymia, Mette & Hattifnatt

Kommentarer
Postat av: Mette

Ah! Det var ju den här jag svarade på! : )

Postat av: Mette

Hahahah! Jag rensar också öronen för ofta!

2006-02-04 @ 09:26:56
URL: http://stinamargaretha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback