¤ 4 saker ¤

Fyra jobb jag haft:
* Telefonoperatör
* Städerska
* sen bara praktiker
Fyra platser jag bott på:
* Svappavaara
* Kiruna
* Luleå
Fyra tv-serier jag gillar att se på:
* Simpsons
* Desperate Housewives
* C.S.I
* Gilmore Girls
Fyra platser jag varit på semester:
* Piteå
* Skellefteå
* Stockholm
* Madeira
Fyra filmer jag kan se om och om igen:
* Youngblood
* The Crow
* Starzinger
* Dirty Dancing
Fyra websiter jag besöker dagligen:
* Scrappiz
* Neopets
* Bloggen
* Yahoo
Fyra favoriträtter:
* Spagetti
* Pizza
* Pitepalt
* Tacos
Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu
* Hos Syrran i sthlm
* Italien [kanske lite kallt där nu iofs]
* Usa på CHA-mässa
* En solig strand
Fyra personer som jag vill svarar på detta:
Skberg, Emma P, Hattifnatt, Mette

Kommentarer
Postat av: Sofia (skberg74)

Nu har jag lyckats svara på utmaningen

Postat av: Mette

Hej! Nu har jag hittat hit! Jag har precis svarat på en omgång frågor och är runt och glor och ser att jag är utmanad av tre till att svara! Jag får ta en rejäl omgång senare idag! Svarar förmodligen sen då! Hehe.

Kram M

2006-02-04 @ 09:24:02
URL: http://stinamargaretha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback