Vinnare

Nu har jag & Johan tillsammans valt en vinnare av bloggpartyt.
Det var verkligen inte lätt. Så många übersnygga bidrag =).

Men .....................



















Vinnaren..................................














Är...............................




















SCRÄPEMMA

Här e hennes lo:
Så harmonisk och hon har använt skissen på ett bra
sätt i större format.


Grattis tjejen! Pm:a mig din adress på AOS så kommer en liten vinst med posten.

Men, inte nog med det! Det blir ett 2:a pris också.
Detta pris lottades fram. Och vinnaren vart:

Carina
Här e hennes snygga juliga lo:



Vet inte om du e medlem inne på Allt om scrap Carina, annars kan du maila mig din adress.
Mailen står i inlägget här nedan.


GRATTIS GRATTIS TJEJER!!!!!

Kommentarer
Postat av: ScräpEmma

....?????!!!!! Chockad... !!!!!

Så fantastiskt kul!!! Jippie, yey!!! :-D Tack, snälla!! Så himla kul att du/ni gillade min LO! Men skissen var ju faktiskt himla rolig och inspirerande att scrappa efter!!!!

Pm kommer ....:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback