Älvdans

Än en gång har Johan utmanat mig färgmässigt. Rött, gult o brunt. Han vart inspirerad av sin mat ;P.
Först kändes de som totalt omöjligt att få det snyggt med de färgerna. Men jag valde att lägga till lite andra färger också. Så det vart bra tillslut =).
LO'n e lekfull o jag har kladdat med bubbelplast o akrylfärg. Kladdandet fortsatte med pennor, o de går lätt överstyr för man har så roligt. =) Jaja, jag ska sluta babbla o visa upp resultatet istället.
Lämna gärna kommentar!

image166
Blev inte så bra fotat mitt i natten så ha överseende med det.

Kommentarer
Postat av: Linda/Linxen

Jätteläcker LO! Underbart foto och så passande rubrik! Kram Linda

Postat av: Mikaela

va fin :)
jag kanske framstår som dum nu men jag vet inte vad en "LO" är ;D haha

2008-02-25 @ 21:27:16
URL: http://miiikaelas.blogg.se
Postat av: Mikaela

tack för svaret, som sagt nu känner jag mig lite dum menmen ;)

och angående mitt inlägg: jag håller totallt med dig ! a bunch of strange couples, that's for sure !

2008-02-26 @ 18:39:40
URL: http://miiikaelas.blogg.se
Postat av: Lotta

Tack för kommentaren i min blogg. The Studio har erbjudande att få bli sminkad och fotograferad gratis och det är heller inget tvång att köpa korten sen. MEN dom blir så himla bra att dom vet att man köper dom. Korten är dyra, tycker jag. Sen beror det på hur många man köper, ju fler kort man köper desto billigare blir dom. Sen har dom paketpriser. Så jag köpte ett paket, 10 kort för 1600 kr.......man får dom på cd så man kan ju beställa hur många som helst sen.....

Vilken läcker LO, härliga färger. Gillar det gula bubbelplaststämplingen:)

2008-02-26 @ 21:32:39
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Nina

Hej! Gud, missade TOTALT länken till denna blogg när du kommenterade på mitt inlägg Melodifestivalrepris.. tog för givet att du länkade till den andra bloggen där jag kommenterat.. men kul!!! vill du att jag ska lägga till denna bland mina favoriter också?! eller vill du att jag kör på den andra..?

Oj, vilka snygga collage!!! Du är ju riktigt arty!! *:) Om du är fotointresserad också så finns det en jättebra sida, www.fotosidan.se där man kan göra album också, för alla glada amatörfotografer (om du inte redan känner till den..!) Mycket snygga foto också att inspireras av där..!
=) Jag hoppas du hade skön time på den där HIM konserten i alla fall!!!! Ha det!! vi blogghörs när vi blogghörs!!

2008-03-03 @ 19:10:24
URL: http://ninablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback