Utmaning =)

Jag har blivit tagen av Marie & LenaS

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då kör vi!

1.  Jag hatar att bli fotad av andra, men älskar att ta självporträtt.

2. Jag kan inte leva utan musik, ändå har jag inte kopplat in stereon sen jag flyttade. För 1 år sen :D

3.  Jag är beroende av Topz. Petar jämt i örona med dem.

4.  Kan inte sjunga längre. Tycker det låter för jävligt. Sjunger varje dag iaf. Förr var jag riktigt bra på det.

5.  Har lite svårt att uttrycka ljud med flera R. Ex: Grrrrr

6.  Jag är urkass på att simma.

Hehe, det här var ju inte så svårt, som jag först trodde. Kul utmaning!

Jag utmanar:

Tussan
Epona
AnnaStenman
Malin


Kommentarer
Postat av: Jessica - Tussan

Jag har redan blivit tagen. Så svaren finns i bloggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback