Tjejsnack v.26

Har precis hittat till tjejsnacks hemsida, och anmälde mig där.
Så jag börjar med att  svara på veckans frågor:

Vecka 26
Glädje

* Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]

Min mosters bröllop helt klart. Men även min mysnatt med C.


* Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?

Att bli väckt av Ozzy varje morgon. Så mysigt när han buffar på en, spinner å småjamar.
T.o.m när han tuggar i håret gör mig glad, åtminstone tills jag tittar mig i spegeln & upptäcker att det saknas en decimeter hår i luggen ;-)

* Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?

Veronica blev glad när jag lovade att följa med henne på Kiruna festivalen nu ihelg.


* Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)


Det finns så många händelser som delar första plats på bästalistan, men när jag insåg
att jag blivit tillräckligt "frisk" & stark i mig själv, så att jag klarade av att bo ensam.

* Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?

Helgens bravader med Vera på Kirunafestivalen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback