Tjejsnack V.30

 

Vecka 30
Underverk

* Vilka av Sveriges 7 underverk har du besökt/vill besöka?
Jag har besökt: Globen, regalskeppet Vasa & Ishotellet i Jukkasjärvi.
Den enda jag vill besöka är ringmuren i Visby.


*Vilka av Världens 7 underverk har du besökt/vill besöka?
Inte en enda. Vill se Colosseum i Rom & Taj Mahal i Agra,Indien.


*Vilken plats/byggnad skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?
Kommer inte på ngn särskild just nu. Men stora katedraler, riddarborgar etc.


*Vilken artist skulle du kalla för ett riktigt underverk och varför?
Kommer inte på ngn som skulle passa =).


*Har du gjort något som i dina ögon är ett underverk, vad?
Näe, skulle inte kalla de underverk precis. Den dan man får barn så kommer
jag nog se dem som mina underverk :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback