Tjejsnack - v.27

Vecka 27
Nycklar

Vart går nycklarna på din nyckelknippa?

Lägenheten, päronas hus i byn, ett antal x förråd, tvättstugan + bokningscylindern, bilen, träkista
och sen kommer jag inte på vad de e för skumma nycklar jag har =)

Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad?

En fickspegel, rött plasthjärta, mobilstrap & en blåmetallic karbinhake

Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför?

Mariah Carey's nyckel, för att gå in i hennes mega garderob & tjuvprova alla hennes skor ;P

Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig?

Överallt vart de inte ska vara. Men oftast hänger de i hallen på en klädkrok.

Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den?

Inte då Mallo. Kommer ihåg hur det gick sist. URK. Hehe...
Närå... mina päron har en & Johan eftersom han äger lägenheten.
Men annars till mina närmsta vänner  & syrran om de behöver nånstans att sova &
jag inte är hemma. En självklar sak för mig.


Och efter att ha beskrivit min nyckelknippa får jag allt ta å låta bli att tappa den. *fniss*

/Carola ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback