Musikquiz

Hittat hos Eddy.

Med hjälp av låtlistan i mobilen har jag kommit fram till följande om mitt liv:


 1.  Hur mår du idag?   
     Gimme! Gimme! Gimme! [Bra om jag får en man efter midnatt först  ]
2.  Kommer du att komma långt i livet?   
     Holiday [Så länge jag har ledigt eller??]
3.  Hur ser dina vänner dig?   
     Save my life tonight [Ja, det stämmer ju.]
4. Kommer du att gifta dig?    
    Smurfarna [Haha, hur ska jag tolka det? Sagolikt bröllop kanske?]
5.  Vilken är ditt livs themesong?    
    Join me in death [Usch, så läskigt egentligen]
6.  Vad är din livshistoria?    
     Tainted love [Jo så känns det allt]
7.  Hur är skolan för dig?    
      Doktor kärlek [Ja där spanar man ju bara på killar istället för att plugga.  ]
8.  Hur kan du komma framåt i livet?   
     Whenever wherever [Ta chanserna som de kommer, när de kommer]
9.  Vad är det bästa med dina vänner?     
      Lips like morphine [Deras visdomar & funderingar e nog som morfin för mig]
10. Vilken låt ska spelas på din begravning?     
      Chop Suey [Nu ryser jag... hoppas inte]
11. Hur ser dina vänner dig?     
       Fearless [Ja det gör de nog i viss mån.]
12. Kommer du att ha ett lyckligt liv?      
       La tortura [Och vad 17 betyder det?]
13. Vilken är din mörkaste hemlighet? 
      Utan stjärnorna [Så blir det ruskigt mörkt om natten? ]
14. Vilken låt beskriver den jag är attraherad av?  
        In the shadows [Stämmer grymt bra de med]
15. Hur blir jag ihågkommen?
       Poison girl [Hehe, läckert!]  


  Ska scrappa detta sen... =)


Kommentarer
Postat av: eddy/evelina/maskrosfjun

Hej carola. vilka roliga svar du fick =) Kul att du hakade på min soundtrack of my life utmaning. den är superkul faktiskt. roligaste layouten jag gjort på länge..
kramkram

Postat av: eddy/maskrosfjun

nähmen tackar =) kul att du gillar mina layouter =)
kram

2007-07-06 @ 22:53:47
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback