Tjejsnack v.33

 

Vecka 33
Veckans tema/frågor kommer från
Rebecca & Kajsa
Kärlek

* Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?

Ja det beror på vad man definierar som riktig kärlek.  Alltså jag minns ju alla, men
mitt allra första seriösa förhållande hade jag -96. Vi träffades hos min kompis och blev ihop efter 2 dar typ. Jag var sååå kär =P.
Vi var tillsammans i 3 år o förlovade i 2 av dem. Vi var sambos ett tag också under 97.
Men vi växte ifrån varandra. Jag var ju bara 14½ när vi träffades.


* Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?

Första killen var jag ihop med i 1 månad. Fick min första kyss av honom.
Allt känndes så romantiskt med honom.


* Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?


O ja. Det drabbar mig jämt ju. Har så lätt för att bli förälskad. O vipps så e man verkligen kär också.
Så jodå =)

* Vad är kärlek för dej?

Samhörighet, lojalitet, ömhet o passion. Att känna att man verkligen hör ihop med någon.


* Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.

Jag är singel. Och jo jag skulle vela ha ett förhållande nu. Känner mig redo för det igen. Saknar någon att mysa o pussas med. Någon att bry mig om, en som håller mig kär. Någon att dela samvaron med.



Oj så djupt det vart nu då *fniss*


Puzz/C*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback