Mi so shopaholic. Yez!

Idag har jag minnsan fått paket. :D
Ja, jag har shoppat. Vill ni se vad?? ;P
Från
Stellas & Designat
Superservice. TACK tjejor! :D

Kolla:

48684-18948684-18848684-18748684-18648684-18548684-18448684-183

Ja jag vet, jag är en usel fotograf. Tom med mobilen ;D

Och så har jag fått post av Milo som ville byta en promarker med mig. Så nu har jag en lila-aubergine.
Läcker. Tack tjejen,
Sen fick jag post av Linda -scrapjo som bytte en penna med mig. Berry Red. Mycket najs. Och så skicka hon med lite annat gott också. Tack gumms!

Kära systeryster tycker tydligen att jag ska hålla koll på mina hångel. Så hon skickade en hångelbok, som jag kan skriva upp alla hångel i.  *lol*
Och hon tror jag minns alla?? *fnissar*
Tack syrran. Älskar dig! *puzz*

48684-190
Ozzys lilla söta tass ville också vara med på ett hörn.
Han undersökte all post noggrannt =).

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad roligt det faktiskt ser ut.. det är nästan så att jag blir scrappsugen... tänk om du väcker hobbysjälen i mig.. det kliar lite i fingrarna iaf. särskilt när allting ser så nytt och sådär "kom och pyssla!" ut.. härligt! *:)

Postat av: Landstoken Helena

Vad mycet najs shopping. Älskade papperna som var runda. Måste nog köpa lite såna ........
Tack, för titten i din blogg jag kommer tebax
/Helena

2008-05-28 @ 10:05:00
Postat av: jezzza

Oj vad mycket du har handlat shit vad kul .. man blir såå suget att scrappa när man ser alla saker du har köpt .. :)

2008-05-29 @ 13:42:01
URL: http://www.jezzzas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback