Tjejsnack v.39

Vecka 39
Sommaren 2007 Ämnet kommer från
Doris


Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Alla lata o sköna dagar. Och mosters bröllop.

Fick ju träffa både min moster o lillsyrra med karlar då. Och bröllopet var så vackert.
Kirunafestiivalen är också ett roligt minne.


Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Ja det har jag. Inge stress med nånting. Bara njutit hela tiden. =)


Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?

Nix. Inte den här sommaren. Har bara vart på hemmaplan.


Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Näe. Jag gillar inte att pressa i solen. Har svårt att få färg så jag orkar inte bry mig ens.


Vad är din favoritsyssla på sommaren?

Läsa böcker i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback