Men! Ännu en lista!? =)

Jag är..
[x] flicka
[ ] pojke

[ ] homo
[x] hetero
[ ] bi

[x] kompis
[x] syster
[ ] bror
[ ] mamma
[ ] pappa
[x] kusin
[x] småkusin
[ ] lycklig
[ ] ledsen

jag äter..
[x] kött
[x] fågel
[x] fisk
[x] grönsaker
[x] frukter
[x] ost
[x] yoghurt
[x] andra mjölkprodukter

jag dricker..
[x] kaffe
[x] te
[x] kakao
[x] mjölk
[ ] saft
[x] kranvatten
[ ] limsa
[x] vatten i flaska
[x] alkohol

jag vill ha..
[x] pengar
[ ] godis
[ ] choklad
[x] jobb

jag har..
[x] släktingar
[ ] bror
[x] syster
[x] mamma
[x] pappa
[x] någon allvarlig sjukdom
[x] fobier
[ ] inget
[ ] allt
[ ] kort hår
[x] långt hår (Relativt)
[ ] brunt hår
[ ] blont hår
[x] rött hår (de e färgat rött just nu)
[ ] nåt annat
[x] en vän
[x] flera vänner

jag har..
[x] varit i ett höghus
[x] borstat en katt
[x] suttit kvarsittning
[x] slagit en kompis
[x] kramat grannen
[x] druckit alkohol
[x] tvättat wc:n
[x] ljugit för min mamma
[x] varit vaken hela natten
[x] kvaddat ett fönster (med knät. ej mitt fel)
[x] sovit med kläderna på
[x] ätit torkade bananer (äckligt)
[x] klippt av mitt hår
[x] bitit på naglarna
[x] busringt
[x] brutit ett löfte
[x] suttit på en moped
[ ] varit i Helsingfors
[x] simmat med kläderna på (inte alla dock)
[x] lyssnat på klassisk musik
[ ] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[x] gråtit utan orsak
[x] varit beroende av någonting
[x] bråkat med någon riktigt ordentligt
[x] ordnat ett disco
[x] städat upp spyor (mina egna & kattens)
[x] rymt hemifrån
[x] prenumererat på någon tidning
[x] varit rädd för spindlar (är de ännu)
[x] gillat apor
[x] plockat bär
[x] plockat jordgubbar
[ ] gått vilse
[x] sjungit i en mikrofon
[x] svalt ett tuggummi
[x] gråtit mig själv till sömns
[x] gillat The Rasmus
[x] varit hos en läkare
[ ] druckit hyla-mjölk
[x] använt hängslen
[x] andats in helium
[x] använt mascara
[x] inte vaknat av väckarklockan
[x] stigit på fel buss eller tåg av misstag
[x] sett samma film två gånger efter varandra
[x] varit på min favoritartists spelning
[x] hittat pengar på gatan
[x] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[ ] läst bibeln
[x] har något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[x] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[ ] förlorat en nära vän
[x] använt minikjol
[x] känt mig ensam
[x] stickat vantar
[x] sprungit allt vad jag orkat
[x] hittat på aprilskämt som någon trott på
[ ] ordnat en överraskningsfest
[x] ätit pizza till frukost
[x] varit i en ambulans
[ ] varit i en polisbil
[x] haft ett husdjur
[x] sjungit solo
[ ] sjunger/spelar i ett band
[x] kört bil
[x] kört moped
[x] somnat i skolan under en lektion
[x] läst någon annans dagbok i smyg
[x] varit på datorn över 5 timmar i sträck
[x] målat en tavla
[x] smakat på bläckfisk
[x] glömt en bra väns födelsedag
[x] fuskat på ett prov
[ ] blivit stucken av en geting
[ ] gett pengar till en uteliggare
[ ] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[x] tappat bort en biblioteksbok
[x] lärt mig första hjälpen
[x] spelat golf/minigolf
[x] varit med om en trafikolycka
[x] beställt nånting jag inte har nytta av
[x] rökt tobak
[x] varit i Lappland (Jag bor ju i lappland )
[x] varit med i tidningen
[ ] varit på bio utomlands
[x] gått på dagis
[x] använt reflex
[x] lekt med småbilar
[ ] ätit någonting inom senaste timmen
[x] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[x] varit på sjukhus senaste året
[x] varit hos doktorn senaste året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback