Tjejsnack v.51 & 52

Vecka 51
Julen
  • Var och med vilka ska du fira jul? I byn med mamma o pappa.
  • Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar? Nix, några få utvalda typ. Har några kvar att köpa.
  • Vad önskar du dig i julklapp? Raggsockar, snö på träden & många kramar
  • Vad betyder julen för dig? Kärlek och värme med sina nära. Att ta sig tid för varandra och bara njuta av livet. En tid på året då jag alltid mår som bäst.
  • Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?  Jodå, en plastgran som har minst 26 år på nackan. Klär den kring 1:a advent.

Vecka 52
Nyår

  • Var och med vilka ska du fira nyår? Inte en aning. Med familjen eller kompisar.
  • Har du några nyårslöften, vad? Sluta snusa :D
  • Vad är det bästa som hänt år 2007? Mina framsteg i mitt mående, Ljungan och en ny vän, Johan, hela sommaren & utlandsresan med familjen.
  • Vad är det sämsta som hänt år 2007? Mina dalar.
  • Vad förväntar du dig av år 2008? Att jag ska orka kämpa på och inte ge upp. Hoppas på mycket kärlek o trygghet från nära o kära.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad mycket fint jag hittade här - halkade in via Scrappiz. Du gör underbart fina LO med känsla och massa fina detaljer i härliga färger.
*Kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback