Ett till namn...

I morse bestämmde jag mig för att jag skulle ge Ozzy ett till namn.
Mest för att han redan var "döpt" när jag fick honom, och sen för att jag känner att jag vill ge honom ett namn som är från mig.
Så hans nya namn är OZZY ORCO !

Här är hans namne:
Orco, den lilla söta livliga figuren från He-Man =)
48684-25

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har det vart snöstorm här i stan. Usch, mitt i maj och massor av snö.
Jag vill flytta!
Ozzy vill då inte ens gå ut, men han har suttit och stirrat nyfiket ut genom fönstret.
Särskilt när det blåste hårt o man hörde ur de småsmattrade i fönstret.
Han var helt begeistrad! =)

Jag vill ha sommar o sol nu!!!!


Kommentarer
Postat av: Cia

Gulligt namn på kissen!
Snö kan man vara utan och jag hoppas du snart får uppleva våren du med.

Kram

Postat av: Ellinor

Ååh, He-Man, förut gick de på 5:an på helgmornarna, men nu har jag inte sett det på länge (om det ens går fortfarande) eftersom jag sovit!

2006-05-16 @ 10:44:38
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Smulan

Wooow, vilken härlig flashback att få se den lilla figuren igen! :)

2006-05-22 @ 11:33:27
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback