Utmanad igen!!!

Ännu en utmaning, denna gång av Millan, CreaMaria & Tant Eva =).

1. Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Med undantag för § 13 gäller detta...

Pappas arbetsmiljöbok ;0)


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan - vad rör du vid?
Min tomma festisflaska

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Parlamentet på 4:an

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
21:07

5. titta nu på klockan. Vad är klockan egentligen?
21:10

6. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Hunden som harklar o pappa som gäspar.

7. När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
Igår kväll, kom till byn fr stan, traskade alltså fr bilen å in :D

8. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Millans & Tant Evas blogg

9. Vad har du på dig?
Gråa byxor och en svart krinklad skjorta

10. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Ja, om att jag skulle klippa håret, o de gjorde jag ju också kl 7 i morse.

11. När skrattade du senast?
När jag såg parlamentet nyss

12. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En klocka. Nytapetserat här, så de har inte kommit upp nå annat.

13. Har du sett något konstigt på sistone?
Mitt hår!!

14. Vad tycker du om den här utmaningen?
Fun. Gillar frågespalter.

15. Vilken var den senaste film du såg?
Hmmm, minns inte vad den hette, men nån på tv.

16. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ja, vad skulle jag inte köpa?
Allt jag vill ha såklart ;o)

17. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Hmmm, att jag gillar att pilla pojkar i öronen. Alltså så där gulligt, de e så mysigt.

18. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Bort med krimminalitet & krig. Oj vart 2!

19. Tycker du om att dansa?
Älskar det!

20. George Bush?
Ja vad ska man säga?

21. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka? Vad får hon heta?
Hon får heta Nova Alicia

22. Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
 Robin, eller Kevin kanske...kan inte bestämma mig, får se om man blir gravid nångång :D

23. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jepp, säkerligen.

24. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Välkommen!! :D

25. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Karin B, Hattifnatt, Lindzi, Sara
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa dina svar! Men haha, jag har ju redan svarat - och utmanat dig (hann före)! :-D

Postat av: Hattifnatt

Ja, det var alltså jag som skrev förra kommentaren - mitt nick föll vosst bort på nåt mysko sätt... :-)

2006-03-12 @ 22:30:26
URL: http://papperspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback