Ny skiss

Jag har gjort min 6:e skiss som du hittar här: http://frejsan.blogg.se/pysseltips/

Det är så roligt & rogivande att rita skisser.
Och ännu roligare blir det att få se resultaten på dem. Som tex Millan har gjort.
Jätte kul!!!!

Egentligen ska jag vara på C2 denna veckan som kommer, men jag har ta mig tusan inte råd.
Istället tänkte jag vara hemma o dona färdigt här i lgh. Just nu får man leka flipperkula mellan alla saker o kartonger =).
Sen ska jag scrappa och börja planera över att hålla i scrapkurser.
Det vore så himmla roligt att få fler att upptäcka denna underbar hobby. Framförallt här i stan.
Känner mig väldigt ensam.
Fast jag vet nog minnsan att de finns fler som grejar i sina album...fast kankse mest i smyg ;0).
Så nu ska jag allt locka fram fler scrappare i Kiruna!!! :D



Kommentarer
Postat av: EmmaP

Det låter bra att du kommer sprida denna underbara hobby till fler här i norr :)

Postat av: Sofia (skberg74)

Snygg skiss ska försöka hinna göra den

2006-03-24 @ 16:49:10
URL: http://skberg74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback