Ozzys kattregler

Ozzys kattregler

Denna var rolig att göra. Har använt mig av akrylfärg både på blomman & chipboardbokstäverna.
Och reglerna stämmer så bra in på Ozzy =) :

* Sov mycket så att du kan leka på nätterna
* Se till att din matte får i sig fibrer, håra i maten
* Det krävs inte mycket för att roa en människa
* Jama högt varje gång matte pratar i telefon
* Människa = populärt husdjur för katter
* Alla saker som inte är fastspikade är leksaker
* Ligg mitt på mattes tidning när hon läser
* Fläcka ner alla fönster genom att jaga mygg på utsidan


Kommentarer
Postat av: Aria

Verkligen jättefin! Reglerna tyckte jag var kanonbra. De stämmer så bra in på katter :-).

2006-07-14 @ 22:16:20
Postat av: Hattifnatt

Gudars vilken snygg LO! Älskar den gröna färgen på chippisarna och blomman, ja, jag gillar ju hela LOn förstås! :-)

Och de stämmer verkligen, de där kattreglerna! Man skulle nog kunna skriva en bok med kattregler om man ville, de gör ju lite som de vill liksom.

Ha det gott!

Kram Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback