Kliar i fingrarna!!!

Åh vad det kliar i shopfingrarna. Jag vill bara handla en massa massa saker.
Grejer till hemmet, pärlor o tillbehör, scrapsaker o stämplar, kläder, väskor o skor.
MEN...Det går ju bara inte!!! =´(
Måste komma ikapp med ekonomin först.
Kämpigt att bo ensam nu. Det kostar må ni tro.
Men snart ska väl ekonomin vara stadig igen, hoppas jag.
Inge bra för 5 öre att vara shopgalen, eller rättare sagt shopoholic!

Om 10 dar får jag pengar igen, och efter betalda räkningar kommer jag ha kvar cirkus 3000 kr. Men jag vill ju åka ner till Umeå på pyssellträff i mitten av Maj. Men det kostar ju också. Dessutom måste jag nästan få med mig nån. Kan nog inte åka så långt själv, det är bara att inse hårda fakta. Försöker locka med mig J. Han har ju polare där. U vägrar och med fröken M vet man aldrig. *suck*
Får se hur de blir med den saken.

Borde förresten sluta med både godis & snus, så tjänar man in pengar där. Men jag tycker ju om mina laster!! ;0)
Funderar på att åtminstone anordna en loppis. Det kan man få ihop lite pengar på + att jag blir av med en massa saker som bara står i lådor och dammar.

Och all min kreativitet är som bortblåst =/. Har fått ihop en Lo, fast kommer inte på nån titel. Kan inte bestämma mig för om jag e klar med den eller inte.

Nåja, det var mina I-landsproblem det.
Sov sött Sverige!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback